Hejdå Göteborg

Om en timma drar vi från ett vårigt och soligt Göteborg till ett kallt, blaskigt och snöigt Falun/Borlänge. Hela tiden medans vi varit här har det varit sol och vårvarmt,, man har till och med kunnat sitta ute utan jacka och lufta på rasterna. Så nej jag vill inte upp till Dalarna! Jag har packat väskan och slängt på mig kläder så nu ska jag bara vänta på att frukosten öppnar. Igår kväll var jag, Julia, Hanna, Helen, Terese och Tess och åt på en jättemysig restaurang som hade världens godaste pasta,, jag åt en med kyckling och bacon i och satan vad mätt man blev av den gräddiga pastasåsan, men ack så gott. Ikväll när jag kommer hem om jag orkar så lägger jag upp lite bilder från mässan och skriver en liten resumé i punktform. Tessan orkar annars inte läsa mitt långa inlägg,, men jag förstår inte varför hon ska läsa, jag har ju varit hennes högra hand, packåsna och förvaringsbox i flera dagar nu, hon vet allt med andra ord =)


Kommentarer
Postat av: Tessan

jag kommer sakna min packåsna... jag ska till skolan nio imorrn, kommer du & bär mina saker?



kuack-kuack!

2009-03-23 @ 17:29:16
Postat av: Hanna

vi kanske kan ha en liten sammANKomst vid lunch imorgon och sakna gbg och våren..

nu ska jag gås och sova

Gäss!

2009-03-23 @ 23:18:12
URL: http://hannna.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0