Hemligheten bakom Sofias muskler

Nej det är inte all träning på Må Bättre som Sofia utövar som gör att hon har så abnorma muskler. Jag ska genom bildbevis berätta sanningen för er. Sofia är vad man skulle kunna kalla dopad. Men som jag och Mark Twain brukar säga, i kärlek och träning är alla fula knep tillåtna.




Dunderhonung är det nya proteinpulvret, den nya gainomax, den nya anabola steroiden, det nya träningsredskapet. Dunderhonung, för dig som vill se musklerna växa.
Finns att köpa på Hemköp för 39 kronor.

Kommer ni ihåg forskningsplanen som jag satt och skrev på dag och natt? Idag har vi opponerat på varandras planer och jag och Vickan blev godkända :)
Jätteskönt att slippa kompletteringar. Jag tror bara det är lärarna i Borlänge som ger kompletteringar hela tiden, allt ska va så överdrivet noga. Nu ska jag dricka en kopp té och skriva klart min uppgift till Event Management.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0