Jag har inte mycket till övers....

för den typiska "Friskis och Svettis killen".. ni vet de där blonda killarna som tränar med tillfixat hår och kollar sig i spegeln med en självbelåten min.. De solar solarie och slingar håret i en ljusare nyans, men vet ni vad det det värsta är? Jo de tränar i vita mysbyxor. Vad ännu värre är att de tycker själva att de är hetast på stället. Men varför glömmer dom att träna underkroppen? Jag kan inte slita blicken från dom,, vad de tror är att jag spanar in dom men icke, det är med en kritisk blick jag granskar dom. Nej tack till dessa killar! Hellre än kille som tränar och tränar men det ger aldrig resultat, eller okej nu vet jag inte själv vad jag menar. Fotbolls och innebandykroppar är det hetaste. Min kära vän Sofia har tendens till att falla för karlar med kärlekshandtag, hon föredrar att ha lite att ta i.

Nu har jag ätit så nu ska jag ta ett ryck och städa lite och fixa lunchlåda tills imorgon. Ska slänga ihop en macka oxå att ta med mig för jag kommer mycket väl ihåg hur hungrig jag var på kvällsmötet förra året. Ni har väl inte missat att jag åker till Göteborg imorgon för att jobba på TUR-mässan? Jag är usel på att boka tvättid så nu måste jag ta och nattvätta lite efter kl 22 så jag har nåt att ha på mig :)

Tjolahopp sålänge!


Är det inte underkroppen de glömmer att träna så är det överkroppen

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha nu kommer jag ju få varenda tjockis efter mig förstår du väl och jag har aldrig påstått att jag gillar kärlekshandtag:p

2009-03-17 @ 20:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0