Jag lever!

Måste uppdatera så ni vet att jag lever, eller egentligen vet jag inte om jag lever eller levandes död. Jag får inte tiden att räcka till. Har så fruktansvärt mycket att göra och tänka på. Suttit hela dagen igår och idag med forskningsmetodiken, tentan är visserligen inte förrens 27 mars men på onsdag åker jag till Göteborg på TUR-mässa och då går sex pluggdagar bort för mig.. bittersweet. Så vuxen och välorganiserad som jag är så pluggar jag så mycket som möjligt nu :)
Bloggade inte igår för jag hade en extremt dålig dag, var lite smågrinig över allt, så förlåt till er som det gick ut över,, ja det inkluderar dig Emil, Förlåååt! Ibland är jag onödigt bitter. Dagen igår var så dålig att jag till och med gick efter halva spinningpasset med svansen mellan benen, jag var så arg att jag nästan kunde knuffa ner samtliga från cyklarna. Det är cerazette som spelar mig ett spratt tror jag, det blir lite fel på den kvinnliga cykeln så hormonerna lever sitt egna liv. Sofia hävdar att det inte är helt okej att ta sitt piller ca var fjärde dag. Jag är en glömsk när det gäller piller, jag hävdar att det räcker med om man tar dom lagon till helgen.. har jag rätt?

Men idag på lunchspinningen gick det desto bättre. Med Stefan som instruktör skulle jag kunna spinna för resten av mitt liv. Han borde dock inföskaffa sig en pakethållare till sitt paket,, satan jag kan inte sluta stirra,, för att inte tala om hans vältränade rumpa,, jag hoppas att det inte bara är jag som lägger märke till hans lite större kroppsdelar, isf är jag nog en sjuk människa.

Imorgon fyller Sofia år och jag vet nästan vad hon ska få i present. I brist på ekonomi så får jag tillverka något själv. Ära vare gud i höjden denna har jag gjort i slöjden. Hon ska få en sköldpadda i trä. 
Nu ska jag strax iväg på danslektion och sen när jag kommer hem ska jag diska mitt diskberg och avlägsna oöppnad post och kurslitteratur från bordet och så ska jag blogga om min själsfrände som jag hittade i dagens Metro.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0