Jag lider med dig

Stackars min plågade kropp! Min kropp gillade inte danspasset, den kände tyvärr av vasaloppsspinningen från igår och jag förstår kroppen. Till råga på allt känns det som att något i min vänstra fot gått av, båtbenet kan det vara. Så imorgon blir det inget skuttandes och hoppandes för mig. Nu ska jag ge min kropp något att äta, hoppas den inte har nåt emot att få lite gröt i sig och ett och annat ägg. MEN det är inte vilken gröt som helst,, tada trumvirvel! Mannagrynsgröt! Är det inte lyxigt så säg? Åh jag tror minsann att mitt ägg kokar där ute i köket. Kan man äta för mycket ägg? Näe jag tror inte det va.
Ikväll blir det slapp i soffan framför teven, ska kanske se om boxen fungerar nu..

satan jag tror tillochmed att ägget kokar över,,, varför sitter jag kvar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0