Morgonpiggast i Falun

Ställde klockan på kvart över sex igår, hur ofta vaknar man tio minuter tidigare när man ska upp en sån tid? Det är så ljust ute och solen skiner in genom fönstret och jag är vanisinnigt morgonpigg. Nu ska jag iväg till Friskis och spinna förhoppningsvis om det finns någon plats kvar, annars blir det ett jympapass,, eller några vändor på löpbandet hade ju varit nice kanske. Jag måste köpa nya löparbyxor och skor nu till våren. Jag längtar tills det blir lite varmare och man kan komma igång med vårjoggingen på riktigt. En liten joggingtur varje morgon så mår hjärtat bra :) Efter träningen så blir det den traditionella fredagsfrullen på friskis. Den ser jag fram emot mest nu. Jag ska försöka lura Sofia till att börja gå ut och springa med mig, det här kan bli det svåraste uppdraget på länge!

Inatt har jag på allvar drömt om alla mina pulserande storstäder, kanske därför jag är på så strålande humör.. Och så är det helg!!!
God morgon Tessan! Nu har du frukostläsning ;)

Kommentarer
Postat av: Tessan

haha tack! jag är vaken skittidigt så det var tur att du stod för uppdateringen. :)



godmorgon!

2009-03-27 @ 06:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0