NeEj Jaag hAar IngEEet mEr att DriCKA

Camilla bjöd på kycklingenchiladas igår, det var det godaste jag ätit på länge, fan jag måste sluta överkonsumera gröt och börja äta riktig mat. Inte nog med att hon bjöd på mat, hon bjöd på välkomstdrink, en liten drink blev till flera drinkar. Ajabaja Angelica, inte röra spriten. Men som Camilla sa så fyller hon ju bara år en gång om året och det måste självklart firas.Jag är Karlsson på taket och har flera födelsedagar varje år. Kvällen bestod av Letś dance final,, det var golvet versus soffan. Jag och Camilla satt på golvet och gaddade ihop oss mot Sofia och Elin i soffan. Vi golvade soffpotatisarna rent ut sagt ;) Barabomdi bisch! Efter finalen och en hyllning till värdiga vinnare entrade vi Camillas dansgolv på två kvadratmeter och showade loss. Det var en störtskön förfest må jag säga. Emil och Limpan kom förbi en sväng och spred lite ljus med sin närvaro och sedan bar det av mot kåren. På kåren var det borlängebesök,, Carro var där såklart och livade upp stämningen. Carro spottade ut en halv flaska öl på mig så nu måste jag sanera hela mig och mitt beslut om att åka till Köpenhamn med Carro är ett avslutat kapitel ;)

Vaknade tidigt i morse och städade hela lägenheten, bra Angelica! Och nu ska jag ner en sväng på stan och flanera lite innan jag ska träffa Stina.

Kommentarer
Postat av: Carro

Varför spottade jag ut en halv öl på dig? låter helt korkat ju!



SKÄRP DIG! VI SKA TILL KÖPENHAMN ÄNDÅ!!

2009-03-28 @ 23:13:41
URL: http://fittler.blogg.se/
Postat av: Elin

Den var en trevlig kväll må jag säga! :)

2009-03-29 @ 13:45:39
URL: http://tribute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0