Pulsera i mig

Jag vill känna storstadspulsen nu! Jag tror inte det är meningen att jag ska bo i en småstad och definitivt inte i Sverige. Jag vet inte varför jag inte ser min framtid i Sverige men det bara är så,, Sverige är ingenting för mig.. LONDON, BERLIN, PARIS, KÖPENHAMN,, vart ska jag bo? Ge mig en pulserande storstad nu!!!! Sveriges tristess får mig att sluta andas. Ett år kvar till examen,, sen så.. men vart?


Varifrån kommer denna plötsliga längtan efter Köpenhamn? Jag vet ingenting om staden och storleken är absolut inget att skryta om.

Imorgon ska jag jobba på mitt älskade distansapotek mellan kl 12-17,, härlig tid minsann!

Kommentarer
Postat av: Carro

jag absolut ÄLSKAR köpenhamn! ska vi flytta dit du o jag och bli roomies igen ;)

2009-03-27 @ 09:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0