Som fjärilar i magen

Trots att det är måndag är jag överlycklig och det pirrar i magen på mig, förväntningarna för den här veckan är höga. Ingen gillar måndagar, inte enligt allas status updates på facebook iaf. Men måndagar får mig alltid att känna mig som en ny människa. Denna nya människan har dock ont i hela kroppen från vasaloppsspinningen. I veckan kommer jag ha fullt upp eftersom jag inte pluggade på hela helgen. Min dead line är fortfarande inte inlämnad,, på onsdag ska jag jobba, torsdag åker jag till Göteborg, fredag är det viktigt möte i Göteborg. Jag känner mig så fruktansvärt viktig när jag åker på viktiga lunchmöten land och rike runt.

Börjar skolan kl 11 idag, vi ska opponera på varandras forskningsplaner... gulp..
Och nu ska jag ringa Dalarnas länsförsäkringar och teckna hemförsäkring. Vuxenpoäng till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0