The village of gossip

Jag kommer från en idyllisk liten småort med kullerstensgator och små polkagrisbutiker, Gränna som utåt sett kan verka vara lugna gatan, men det är bara en jäva fasad. Bakom den här fasaden gömmer sig en stad som präglas av skitsnack, skvaller om andra och ännu mer skitsnack. Det är fint att folk bryr sig så mycket om varandra,, eller? Näe fan inte när allt bara är rent skitsnack och nyfikenhet. Min lillebror förtjänar inte det där jävla skitsnacket, ni vet inte hur mycket han har gått igenom. Tror ni det är lätt att bli vara 17-årig pappa, fan han är ju själv bara ett barn?! Tror ni det är lätt att få ett förhållande att fungera under de omständigheter som varit? Nä det är fan inte så jävla lätt, jag hade aldrig klarat det, ni hade inte klarat det så sluta snacka om vad andra gör. Detta jävla spekulerande. Som när Therese dog, då spekulerades det hejdlöst om hur hon tog livet av sig. Spekulera ni, men fan inte så att jag får reda på det för jag vill inte veta vad det är för skitsnack som går, jag mår bättre av att inte veta. Kan alla bara låta min familj vara någon gång? Jag är säker på att Johan och Belinda älskar Alexander även om allt mellan dom två inte är bra så ni kan sluta bry er nu. Ni är så jävla naiva era jävla dårar. Gah jag är så arg att jag börjar gråta..



Johan och Alexander <3



Kommentarer
Postat av: Carro

Idiotfolk. Men söt bild iaf ;)

Jag kollar på spårlöst. Jag blir också rörd i slutet ;)

2009-03-09 @ 21:24:27
URL: http://fittler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0