Aaaaaa panik!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Det börjar närma sig tentaperioder och i en vecka nu så har jag knappt öppnat en enda bok. Det känns som att jag är helt lost när det gäller allt och inte orkar jag ta tag i det nu heller. Bah, hur ska jag hinna :S
Nästa vecka ska jag låsa in mig i ett rum och plugga, eller iaf så ska jag pynta min lagbok med postit lappar så jag vet var alla de olika lagarna heter. Ska sammanstråla någon dag med Sofia och plugga lite. Hon går i min dansgrupp och sen helt plötsligt visade det sig att vi läser juridik ihop.. Mycket trevlig tjej det där, och snygg är hon dessutom! Jag tror jag lever i en självförnekelse, jag låtsas liksom om att jag har full koll på allt pluggande just nu, men i själva verket har jag inte öppnat kalendern en enda gång på hela veckan för jag helst inte vill se när det är deadlines och tentor. Vill ni veta det mest självförnekande jag gjort idag? Jo jag skulle gå in på internetbanken för att skaffa mig ett nytt bank ID så att jag kunde lämna in deklarationen och för att slippa se hur lite pengar jag har kvar denna månad höll jag ena handen för skärmen där beloppet står. Jag tror jag har onaturligt lite pengar kvar men det man inte vet har man inte ont av, men jag kommer antagligen få skämmas ihjäl när mitt kortmaskinen inte accepterar mitt nästa köp.

För att slippa ta tag i viktiga saker ska jag slänga mig på soffan istället och se på nån bra film. Igår såg vi "Inte utan min dotter", jag grät hela filmen och skrek rakt ut av ilska, jag förstår mig inte på islam, det är en konstig religion men så är jag ju inte uppväxt inom islam heller så det kanske inte är så konstigt att jag reagerar som jag gör.



Men skjut mig vilken ful bild jag hittade. Tower of London sommaren 2006. Jag misstänker att jag gillade rosa och att jag gärna övermatchade. En stor modemiss är vad jag ser. Vad tycker ni? Blundar gör jag också.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har många sådana kort-missar från london! haha!

2009-05-03 @ 22:47:15
URL: http://dendarjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0