Bis dann meine Freunde

Under ett litet ögonblick funderade jag över om det ändå inte hade varit bättre om man inte hade några vänner alls, då hade man sluppit seperationsångesten när alla går skilda vägar. Det finns ingen man skulle sakna och man hade sluppit sitta i datasalen och gråta. Det var ett litet kort ögonblick av mitt liv som jag tänkte så, jag har hellre ont i hjärtat lite då och då istället för att missa en sån bra dag som jag haft idag. Gjorde klart min hemtenta på morgonen, sen gled Tessan in i datasalen och jag började gråta som en tönt! Tessan trodde nåt hemskt hade hänt,, men ja alla flyttar ju och det är hemskt. Men efter regn kommer solsken och vi träffade Terese för att köpa lunch på vägverket, sjukt god mat där. 50 kronor för en matlåda, idag tog jag ris, kyckling och fläskgryta med cashewnötter, så jävla gott.

Hämtade ut min tenta i marketing communication som jag skrev förra veckan. Fick VG och jag blev så glad för faktiskt så förtjänade jag det så mycket som jag pluggat. Jag tycker om känslan när man vet att man förtjänar något.
Lullade runt lite på skolan och försökte hitta nån som kunde hjälpa mig att förklara tyska skolsystemet så att jag kan söka kurser till hösten. Fick hjälp av Solveig, hon älskar mig för övrigt btw,, och japp jag hade rätt i att man läser som på gymnasiet, alla kurser på en gång och sen en hemsk tentaperiod på tre veckor. Jag längtar.

Gick till kupolen med Tessan där vi sprang in i Hanna och Terese,, det blev en avskedsfika på Waynees, de flyttar denna veckan alla tre. Men i sommar ska jag och Camilla resa land och åland runt för att hälsa på.. Enköping-Uppsala-Åland.

 
Vackra Hanna i solskenet. Ska jag till Åland så måste Hanna bjuda på Ålandspannkaka. Det är en delikatess minsann.


Vilken tur att Terese kaka inte syns på bilden, den såg så tråkig ut och inget man köper när man lyxar till det på café.. nää jag trodde bättre om Terese,, fy dig, ditt fika var inte inspirerande,, men trots hennes bristande fikakunskaper så står hon mig varmt om hjärtat. Sen dag 1 i Borlänge har jag alltid känt nåt speciellt för Terese (nej jag är inte kär i henne), kanske var just därför som hon blev den första jag berättade för om att min lillasyster tagit livet av sig bara två veckor tidigare. (jajamensan nu gråter jag igen) fan vad blödig man ska vara. Terese min lilla fusknolla ;)


Tessan min Tessan.. Fröken Arlanda som visat att allt går om man vill. När jag äger Svenska mässan ska hon få rabatterade priser på sin monter,, tänkte att hon skulle få en specialplats i tvättrummet.. nu när vi vet hur dörren ska öppnas så borde det inte vara några problem.


Jag är bättre på fika än vad Terese är. Brownie med grädde! Jag älskar måndagslyx!


Terese beställde en hink med Latte. Tessans lilla kopp ser ut som en liten tönt. Kan riktigt föreställa mig hur Terese magsäck blåstes upp till en vattenballong efter två liter Latte.


Fikat avbröts tack vare att Tessan shockerat frågar om mina bröst håller på att sprängas. Jag har enorma bröst som sitter som två stora bowlingklot. De ser inte så stora ut på bilden men tro mig, de är så stora att de kan vara med i rekordboken. Efter att förundrats över mina bröst tog vi avsked av varandra en efter en. Så jävla jobbigt rent ut sagt,, mitt hjärta värker.
Nu ska jag äta mannagrynsgröt och gråta lite :P

Danke für eine schöne Tag!
Bis dann

Kommentarer
Postat av: Hanna

min älskade lilla Angelica! nu börjar jag också få separationsångest på riktigt! jag lovar att bjuda på Ålandspannkaka bara du kommer till åland! jag ska till och med prova laga det några gånger före och testa den på Christofer så den är alldeles perfekt när du kommer ;)

2009-05-25 @ 20:04:45
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Terese

Angelica, du ska bara veta hur jag fulgråter just nu. jag hulkar så jag knappt kan andas och det är jävligt svårt att se vad jag skriver. din underbara satunge!

2009-05-25 @ 22:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0