Da conclusioné

Erkänn att ni har längtat efter helgens sammanfattning? Mitt liv är så upptaget på helgerna att jag inte hinner blogga förstår ni. Tentan gick nog bra i lördags, satt jättelänge! Det var bara en fransman kvar när jag gick, jag hade skrivkramp och blåsor på fingrarna. Lullade iväg till bolaget efter tentan och inhandlade Chapel Hill till kvällen.
På lördagkvällen var jag och Malin och såg studentspexet, jag hade träsmak i rumpan efter 2.5 timmar, det blev tyvärr lite långdraget och jag ville haverera när jag hörde någon ropa omstart. Men jag skrattade iaf och jag fick stirren på Bernadottes paket innanför de vita tightsen. Hoppas vita tights på karlar blir en trend.

Efter spexandet hade Millan spexfest hemma hos oss,, hemmafest all over. Jag brukar inte få minnesluckor men jag vaknade upp med halvångest på söndagen av den enkla anledningen att sista halvan av kvällen var som bortblåst. Securitas var där för grannarna hade klagat, haha kommer ihåg att han hade frågat om jag var berusad.. näää svarade jag med vinglaset i handen. Mycket väl godkänd kväll.

Igår satt jag och Anna på balkongen och käkade pizza, fett nice. Jag är kär i Anna, hon är händig som en karl.
Idag har jag jobbat. Jag ville självdö största tiden av dagen. Blev alldeles för sent hemma hos Markus inatt, var inte hemma förrens vid 02.00. Så nu ska jag nog minsann sova en timma eller två och sen ta en springtur.


Anna, min stora kärlek,, mohahaha

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! jag ska varna fritjof att du kanske stjäl mig ;)

2009-05-19 @ 08:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0