Den 25 smäller det!

Pengar på måndag då mår jag riktigt bra, pengar på måndag det enda jag vill ha, pengar på måndag vad var det jag sa! Det är måndag idag!!
Tänk vad lite klirr i kassan kan göra mig lycklig.  Men efter alla planerade inköp och övriga utgifter så kommer klirrat snabbt molna av till ett litet pling. Idag måste måste måste jag gå till Team Sportia på kupolen och köpa löparskor... och så borde jag boka tid hos frisören ocg så borde jag sluta blogga nu för jag ska åka till Borlänge och plugga idag. Därför måste jag in på Hemköp och köpa Ramlösa Blåbär och samtidigt ta ut pengar till att ladda på busskortet.
Har ni smakat Ramlösa blåbär? Om inte, gör det snarast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0