Det enda som fattades var en amerikansk cookie

Jag vill också ha en rik man och bo i hus vid slussen. Sofia som jag pluggat hos idag bor i ett nybyggt litet bostadsområde i Falun med moderna villor. Det påminner om ett amerikanst bostadsområde och vi var två desperata hemmafruar som åt bullar och tittade på brevbäraren och förbipasserande grannar som egentligen borde befinna sig på jobbet. Wow, wow, wow sa jag flera gånger när jag gick på rundtur i Sofias hus, det var ett modernt hus med en romantisk och gammaldags inredning. Hade det stått amerikanska cookies på bordet hade jag börjat fundera på hur jag hamnade på andra sidan Atlanten utan att känna av jetlagen. Det var så fint och jag är så avundsjuk! Tvåplansvilla med två badrum, balkong, uteplats, stort kök, stort vardagsrum, walk-in-closet (under construction), finaste sovrummet, gästrum, arbetsrum och en liten bakgård. Det kändes som att jag var med i en amerikansk tv-serie, det var så perfekt! Sofia är en toppentjej minsann så jag kommer definitivt hänga mer med henne där :) Ett glas vin på balkongen i sommar är inplanerat.

Nog om hennes fräscha hus. Juridikplugget gick bra och vi öste på med godisenergi och bullar. Och nu befinner jag mig i min oas (mitt rum) och känner hur inspirationen flödar. Har hemtenta i marknadskommunikation där vi ska utforma ett budskap eller reklambudskap som ska få folk att ändra beteende (eller nåt sånt). Jag ska göra en dont drink and drive reklam som vänder sig till folk på landsbygden. Säger inget mer men här är det djuren som är i fokus. Innocent as a lamb... Jag berättar mer om min idé sen när jag klurat lite mer på den. Synd att jag brutalsuger på photoshop annars hade jag kunnat göra en snygg bild till presentationen.


Jag håller på att flippa ur snart så ikväll går jag till Mounira för lite terapisnack!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill också ha ett sånt hus!!

2009-05-20 @ 17:38:42
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0