Det löser sig, det gör det alltid

yo yo yo allihopa! Vilka bra tips och råd jag har fått på förra inlägget. Snabbt fick jag svar oxå :) Tack Tessan min kloka vän, tur att du resonerar smart när jag som är ung och oerfaren står i valet i kvalet. Så här skrev hon i sms till mig: Jävligt tråkigt med apoteket, MEN! Bra 1: Du drar inte på dig mer studielån. Bra 2: Du tjänar ganska mycket pengar så du kan lägga undan som du skrev, Bra 3: Sjukt kul med London i sommar, men det skulle som sagt gå mycket pengar. Summan av kardemumman: apoteket är det bästa i sommar! Du kommer ju till London så smånigom, bara två terminer kvar nu!
Jag tror Tessan har resonerat helt rätt men samtidigt kan jag hålla med Sofia som kommenterade förra inlägget att jag kommer få mer erfarenhet i London och att det inte händer så mycket i Falun i sommar, MEN vi får göra Falun till en rolig plats att spendera sommaren på, jag tror vi kan lyckas med det. Och så tycker Sofia det är kul att ha mig kvar, haha det här kan bli susen! Och så illa är det inte att jobba på apoteket, Gloria, Pär och Spång ska ju oxå jobba så det är ju kul.

Håll i er nu för det kommer mer resonemang, åker jag till London missar jag troligtvis min lillebrors student, jag älskar honom och vill inte för allt i världen missa den, han är så duktig som kämpat sig igenom hela gymnasiet trots att han varit skkoltrött från dag 1, jag kommer vara stolt när jag ser honom springa ut. Åker jag till London kommer jag inte kunna åka och hälsa på Tessan och Terese.

MEN kommer jag inte in på någon skola utomlands till hösten, DÅ åker jag till London i sommar. Det här blev min summa av kardemumman :)
Springturen gick för övrigt bra, stannade till hos Camilla en sväng, lite oväntat besök. Men ingen Gevalia fanns att tillgå. Nu ska jag äta gröt. Jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0