Gina Tricots reklampelare

Idag sov jag riktigt länge, ända fram till kl 9, hade tänkt att springa lite idag men det kanske vore dumt ifall att jag skulle få träningsvärk så att jag inte skulle kunna känna rytmen i kroppen imorgon när jag har dansuppvisning. Beslutade mig klokt för att inte morgonjogga iaf. Om en timma ska jag träffa Camilla på bryggan, dricka kall cola och chilla innan hon drar till Ludvika för att gå på klassåterträff. Jajamensan hon är så gammal att det var 10 år sen som hon slutade nian :P

Jag hade ingen tanke bakom mitt klädval idag, tänkte bara se lite casual ut, när jag sen granskade mig i spegeln insåg jag att jag såg ut som en av alla mainstream modebloggerskor. De ser likadana allihopa. Hade Blondinbella och Kenza blandat ihop sina garderober hade de ändå inte kunnat urskilja vems plagg som var vems, de ser ju likadana ut. Jag kommer vandra på stan idag likt en självgående reklampelare från Gina Tricot, jag påminner om en av deras skyltdockor fast tjockare.


En klassisk modebloggerskabild, för rätta effekt ska bilden vara lite grumlig och ljuset ska komma in från många olika vinklar så att det bara ser ut som en sörja. Håll kameramobilen lite snett från ansiktet och ha en neutral min samtidigt som du försöker slappna av i hela kroppen. Stå lite lätt brebdbent med ena handen i sidan så har du en snygg och övertygande pose. Glöm för Guds inte skull bort att redovisa var du har köpt dina plagg.
-Gladiatorsandaler från Skopunkten (alla har de här skorna)
-Korallfärgad tunika från Gina Tricot
-Kort jacka som är köpt i London, kommer dock inte ihåg vad butiken heter men märket heter Notting Hill
-Strumpbyxor från H&M (förra säsongens)
-Underkläder bär jag inga

Nu ska jag ut i solen, på med glajjorna och glida ner på stan.


Kommentarer
Postat av: emil

okej. de var en fin bild :)

2009-05-02 @ 11:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0