Gråter som en gris

Mitt ansikte är helt svullet efter att jag gråtit i ca 2 timmar, tur att jag inte har mascara på mig för då hade jag varit helt färgad. Har sett på filmen "Den bästa av mödrar" och då kan man inte annat än att gråta. Har ni sett den? Den är så sjukt gripande. Handlar om ett krigsbarn från Finland som kommer till Sverige under andra världskriget och får bo hos en familj i här. Jag ser så sjukt patetisk ut där jag ligger på soffan och gråter så att det låter. Nu ska jag se på en film som kommer få mig att skratta, behöver det nu tror jag. Har poppat pop corn i Mr Big Popper, jajamensan Millan hon äger en sån minsann. Till det ska jag dricka chaité och sockerfri oboy. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag kommer dö av sötningsmedel.
Det är så otroligt skönt att vara hemma en lördagkväll och ha filmmarathon med sig själv.

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0