I väntan på att hjärnan ska vakna

Det blev ju lite vin igår och det kändes när jag vaknade efter att ha sovit tre timmar. Snoozade tio minuter och ville hoppa över hela dagen men jag har tenta på lördag och MÅSTE klara den! Jag vill inte åka till Tyskland i höst och ha några efterhängsna omtentor. Sitter redan på skolan och väntar på Hanna och Terese, dagens pluggkompisar... helvete jag glömde Tereses jacka! Förlåt Terese jag skämms!!!

I den långa väntan ska jag göra en liten rolig grej som jag hittade på elins blogg http://www.tribute.blogg.se/

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna nedan genom att
skriva första meningen i sms:en. Fråga 1 besvaras alltså med
första meningen i första sms:et, fråga 2  med första meningen i andra sms:et o.s.v.
Jag började med de äldsta messen i inkorgen,, alltså inte de senaste.

Här kommer mina svar:

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Jävlar vilken stor kuk säkerhetskillen hade

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Sofia heter jag, bor en trappa upp

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Åh, va kuuul!

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Jag skulle tycka det är kul att se dig dansa

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Pappa skjutsar dig

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Jag tror att du har en snäll pappa helt enkelt

7. Vad vill du höra mest av allt?
Haha du ska jag göra en skiva måste Ronny och Ragge va med på nåt sätt

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Åh ska du dricka så mycket kommer ju du att bli jättelugn!

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Någon speciell låtönskan?

10. Med vilken replik vill du bli uppraggad?
Hej, så vilken tid vill du att jag ska komma?

hahahahahahaahaahh jad tokdör av skratt just nu! Tur att det bara är jag som sitter i datasalen.. min inkorg är så jävla rolig!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha! Många klockrena svar du fick till ;)

2009-05-14 @ 09:27:39
URL: http://tribute.blogg.se/
Postat av: Sofia

hahahahahhahahahahahahaha ååååååååååh jag saknar säkerhetskillen=)

2009-05-14 @ 10:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0