Inlägg nummer 600

Tänk vad många inlägg jag har skrivit i min blogg, hela 600. Vill ni att jag ska fortsätta blogga eller har ni fått nog?

Har kommit hem från springturen för en stund sen, håller på att laga mat, snackar med syrran på msn och bloggar. Uppvärmningen blev en rask promenad uppför hela svärdsjöbacken. Efter halva backen fick jag mitt ett kärt återseende. Träffade Ida min gamla roomie som varit och jobbat i Jämtland några månader, vi skrek som två flickor när vi fick syn på varandra. Det var så fruktansvärt kul att se henne! Jag är fortfarande helt överlycklig.

När jag kommit upp till Lugnet började det att spöregna som sedan övergick till hagel, jag fick springa och ställa mig under ett tak men jag var redan blöt som en hund, jag var iskall och det gick trögt framåt i spåret, det tog mig exakt 30 minuter att springa 5 km, bättre kan jag! Sedan tog jag mig bort till Ica Maxi och handlade till min Sheperds pie. När jag kom ut från affären höll jag på att frysa ihjäl, det var inte skönt alls med svett och regn, gick raskt hemåt och hoppade in i en varm dusch det första jag gjorde. Duschade länge och ny myser jag i mysbyxor och en stor stickad tröja och knästrumpor, ser helt vinterklädd ut. Det låg fortfarande lite snö kvar uppe vid Lugnet, dock tror jag det är konstsnö efter längdskidåkningen. Det har varit en lång dag så nu ska jag avrunda kvällen med lite falukorv, pasta, broccoli och en film i soffan.

600 inlägg, tamefan inte klokt ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Har du suttit och räknat inläggen eller?:O

2009-05-08 @ 09:21:12
URL: http://tribute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0