Jag är ett vrak...

och borde begravas på havets botten för att sedan bärgas och rustas upp. Hell no att det blev en springtur efter min lilla powernap som varade i två och en halv timma. Jag känner mig bakfull två dagar för sent eller så har jag gått tillbaka till bebisstadiet och behöver sova långa tupplurar. Jag ligger som ett vrak i sängen med klimakteriesvettningar som kan har orsakats av att jag har en varm laptop på knäna. Jag har försökt komma underfund med hur universitetssystemet ser ut i Tyskland, skolan jag ska till har en onekligen oorganiserad hemsida. Men thank God för att jag har basic knowledge i tyska, inte mycket engelsk info där inte. Korkat när de har flera engelsa utbildningar. Har iaf slängt iväg ett mail till Hannelore, min kontaktperson i Tyskland, hmm undra om det är en man eller kvinna, vad tror nI?
Haha det var som när jag skulle börja jobba på mitt jobb så skulle jag träffa någon som hette Michell,, kvinna tänker jag genast men en man dök upp och jag var tvungen att kväva fnittret.
Jo iaf, jag frågade i mailet när teminen börjar,, för i informationen jag fått står det att terminen börjar 1 sep men the lectures börjar inte förrens 5 okt,, blev lite konfundersam.

Jag ska be en kvällsbön till vädergudarna. Jag önskar mig en regning sommar. Regn hela dagarna, sol och fina kvällar och varma och soliga helger. Jag ska jobba 8 veckor nonstop. Mitt liv hade underlättats om alla jobbade. Så för min egen skull hoppas jag att ni får spendera hela dagarna inomhus och titta på regnet genom rutan ;)
MEN jag och Anna planerar utlandssemester en vecka någon gång vid vecka 33/34.. blir en liten trip till utlandet, sedan går mitt flyttlass hem till pappa och sen tar jag resväskan och drar vidare till Tyskland!

Guten Nacht!



Den här tunikan ska jag köpa när jag får pengar nästa vecka!


Kommentarer
Postat av: Tessan

o, vilken fin! en sån vill jag också ha! var har du hittat den? ;)

2009-05-19 @ 00:34:26
Postat av: sannie

ha en bra dag :)

2009-05-19 @ 11:10:16
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0