Laddar inför dansuppvisning

Om en timma ska jag befinna mig på dalateatern och ha genrep inför dansuppvisningen som börjar kl 16. Äter lite mellanmål och går igenom stegen i huvudet. Hoppar över att äta ordentlig lunch idag för efter uppvisningen ska jag och Gloria äta på Tzatziki, då ska man vara vrålhungrig! Borde sminka mig nu och fixa håret. Ska sminka mig jättemycket så det syns i rampljuset, vet dock inte vilken färg jag ska sminka mig i. Håret har jag tänkt att tupera och göra så stort som möjligt (så stort som det nu kan bli med mitt tunna hår). Nä dax att sätta fart och packa ner danskläderna i en påse, kan se lite smålustigt ut om jag går ut med den outfiten mitt på blanka dagen :P
Ni får se bilder sen ikväll! Wish me luck!


Prima Ballerina är i farten

Kommentarer
Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) kommentera gärna mitt inlägg "Fruktigt badrum" och säg vad du tycker om de fruktiga saker man kan köpa till badrummet? ;),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-05-03 @ 14:52:53
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0