Morgonbestyr

Som vanligt när jag ska jobba så har jag inte förberett någon lunchlåda så nu har jag ägnat den senaste halvtimman med att laga mat smtidigt som jag kokar ägg och gröt till frukosten och skär banan och äpple till gröten. Mellan fruktskärningen har jag vänt på laxen och tagit på mig kläder. Blir träningskläder idag så jag kan springa hem från jobbet sen. Det är nog ca 3 km bara tror jag. Har slängt i mig frukosten nu, även om jag inte har bråttom så stressar jag i mig den, det blir så när det är tre olika saker på frukostbordet. En kopp té, gröt, och knäckebröd med ägg, en tugga och sipp av varje. Nu ska jag kolla facebook innan jag fixar det sista! Hade behövt plugga idag egentligen men det var ingen annan som kunde jobba,, haha latmaskar!! Gött med lite pengar iaf till London-kassan. Jag blir kär i mig själv varje gång jag ser beloppet på sparkontot, jag lägger undan alla mina löner på det så jag har ett bra startkapital när jag flyttar till London. Smart va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0