Solen lyser...

himmlen är blå, vad det är skönt att leva då, högt i topp går allas humör och det är det som susen gör! Kommer ni ihåg den lilla sommarvisan?

Igår åskade och regnade det i Falun, idag är det blå himmel och strålande sol och jag är på ett strålande humör. Klockan är inte ens 8 och jag sitter redan och planerar inför fredag kväll. Det blir brittiskt tema om jag får bestämma, Camilla verkade dock vara lite skeptisk, hon skrev att Elin kommer typ dö om vi har sånt tema, nej nej, visst kommer du inte? Alla måste ta med sig något brittiskt att bjuda på och så måste vi prata engelska hela kvällen. Måste nog se några avsnitt på "Hem till gården" så att jag får till en riktig brittisk accent. Är cupcakes brittiskt? i så fall ska jag nog baka såna och bjuda på.. fan vad kass jag är, jag som bott i england borde veta vad som är brittiskt men just nu kommer jag inte på något annat förutom té, scones och fish & chips som ju faktiskt inte är så brittiskt numera.
Camilla vart lite bekymrad över att det ska regna på fredag, åh perfekt tyckte jag, mer brittiskt kan det inte bli.

Nu ska jag göra viktiga grejer innan jag åker till skolan, så som att ta tjuren i hornen och kolla saldot på bankkontot.





Tycker inte ni att brittiskt tema låter jätteroligt!?

Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha! Jag tycker det låter uuuunderbart! Fast jag vet inte vad jag har för typiskt brittiskt hemma..? Jag vill ju dricka vin, inte te!

2009-05-06 @ 08:26:53
URL: http://tribute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0