Tänkte plugga lite

Ska sätta mig på Waynes, ta en kopp te och plugga lite. Kan inte sitta på skolan och plugga för det är så mycket störande moment här. Nu är det mycket på gång, två salstentor, en hemtenta och en seminarieuppgift, allt detta ska hinnas med före 1 juni.

Svar på kommentarer:
Camilla: Hur kan du ha -60???!! Jag tror jag måste anmäla dig till lyxfällan
Elin: Nej nej vi ska inte dricka te, det måste vara något annat typiskt brittiskt,, typ som kidneypie or something.

Mot Waynes!! Ska ta en snabbis inne på team sportia och se om de har några schyssta löparskor.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tror att mamma redan hunnit före dig, anmälan till lyxfällan ligger nog på lådan.

Ja du....tydligen var det dyrt med valborg och klassträff. Usch, nu pratar vi inte mer om det.

Å N G E S T

2009-05-06 @ 11:29:13
Postat av: Jessica

Jag vet, världens skönaste högklackade=) bra med platå eller kilklack, det blir inte lika jobbigt då=)





Vill du inte vara med och tävla om en snygg t-shirt på min blogg?=)



Kram!



http://jessejesse.blogg.se/2009/may/tavling.html#comment

2009-05-06 @ 12:45:45
URL: http://jessejesse.blogg.se/
Postat av: Elin

Tycker som Camilla, inte prata om pengaångesten :|



Usch... jaja, jag får se vad jag kan komma med... Har en St:patricksday-hatt, men det är ju lite mer irländskt...

2009-05-06 @ 13:25:30
URL: http://tribute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0