Tentadag

Vaknade med grus i ögonen idag och visste knappt vart jag var, blev uppehllåld alldeles för länge av Ola på msn inatt. Men man får passa på för på veckorna bor Ola ute i "icke-civiliserade" områden utan internet. Han går en snickarutbildning i Ludvika, sexigt! mohahaha.
Usch, gröten vänder på sig i magen så trött är jag. Tentan är inte förrens klockan 9 men eftersom det är en jävla lördag och tentan är i borlänge går det inga bussar eller tåg som passar tiden så jag måste sitta på skolan och dega i en timma. Jag kommer hinna glömma bort allt jag lärt mig. Jag måste klara den här tentan, gör jag inte det kommer jag känna mig inkompetent för när jag pluggat med Hanna och Terese känns det ändå som vi har bra kolla på helheten.


Jag fyndade två kjolar igår på Gina för 29 kr styck, en aprikosfärgad och en grön. Studentvänligt minsann!

Jag började på ett blogginlägg igår, la upp bilder men skrev inget, det var från vår pluggdag igår, kan hända att jag lägger upp bilderna sen. Men det jag skulle införa var dagens citat. Mina kompisar är så sköna och kan ibland säga häpnandsväckande saker som jag givetvis vill dela med er till alla er som inte har turen att få hänga med såna stjärnskott.. tada!

*Dagens citat*
"Man skulle ha en stadig kuk vid klockan nio så somnar man lagom vid tio"

Detta sas när det diskuterades sömnproblem och detta blev lösningen på hur man snabbt kan bli trött.

Kommentarer
Postat av: Petra

men ursäkta vad har du på dig... de ser ut som en spandex kjol man hade på 80 talet på gympan... inte ok tjejen...

även om de hittats på gina så e inte de en självklarhet att de snyggt...

2009-05-17 @ 22:05:10
URL: http://geti
Postat av: Issa

Hej. Tack för din fina kommentar som du skrev till mej för ett tag sen. Tillsammans med dom andra som kommenterade fick du mej verkligen att inse att min blogg inte bara är en värdelös sia på internet.

Nu tänker jag göra den till något större.

Om du har dålig självkänsla eller har någon nära vän som har det så är min blogg kanske ett bra hjälpmedel ganska snart. Jag har precis startat en ny kategori för dom som har dålig självkänsla.

Titta gärna in om du har tid =)

Och åter igen, tack för kommentaren

Kramar

2009-05-18 @ 16:41:18
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0