Time to run away

Jag ska ut i det mycket skiftande vädret, ta mig upp till Lugnet som ligger på andra sidan Falun och springa 5kilometern. Ska klocka tiden och se hur långt tid det tar för mig. Det kan börja regna när som helst men det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder. Dessutom är det skönt att springa i lite duggregn. På lördag MÅSTE jag ta mig tid att köpa ett par löparskor, de jag har nu sjunger verkligen på sista refrängen. Efter jag sprungit ska jag förbi Ica Maxi och inhandla lite ingredientser till min Sheperd´s Pie som jag ska bjuda på imorgon när vi har förfest med brittiskt tema. Undra om de har worcestershire sauce på Ica? Jag längtar jättemycket tills imorgon! Camilla har listat några bra brittiska band vi kan lyssna på. Thank God för att Queen är brittisk musik, och så blir det Spice Girls och lite Take that. Det kan knappt bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0