Valborgsmässoafton i bilder

Första Maj idag och vädret är kanon, trotsdet ligger jag under täcket i min säng med datorn på magen, äter choklad och dricker Ramlösa blåbär.. Har ni smakat blåbärssmaken? Om inte, gör det. Men jag har redan varit ute idag, har legat på en filt vid kålgårn med Camilla och Emil som kom förbi och chillade. Det var varmt!
Tänkte sammanfatta gårdagen med bilder och tre ord.. bag-in-box



Jag anledde lite tidigare än de andra till Camilla. Fick två minttu shottar till välkomstdrink. Man ska börja hårt förstår ni.. klockan var strax före 1.


Efter två shottar betedde sig Camilla så här. Hon dansade så häftigt att bilden blev alldeles suddig.


Terese, Camilla och Elin. Det var så fascinerande att se hur alla så fort vi satt oss till rätta på filtarna frenetiskt börjar öpnna boxarna. Det krävs en viss teknik som jag har brister i.


Carro


Elin hon dricker en annan variant av Chapel Hill,, chardonay.


Terese blev lycklig när hon äntligen fått upp sin box.


Tvättäkta vinlycka.


En rök i solen satt fint.


Varför ser jag så kär ut? Det måste vara Chapel Hills förtjänst.


Till vinet serverades jordgubbar.


En riktigt somrig bild på hela gänget.


Elin


Henrik Spångelispång


Jag grillade lax som jag åt med potatissallad som Carro så omsorgsfullt garnerade med vindruvor och en jordgubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0