Vackra Falun och ambitiösa studenter

För att ha varit en helt vanlig dag i veckan har det varit en onekligen bra dag. Har suttit på tenoren 6 timmar med Hanna och Terese o pluggat till tentan på lördag. Vi är dalarnas mest begåvade studenter och detta utan att ens överdriva. Vi är så smarta när vi sitter där och förklarar modeller, redundans, entropy kognitiva beteenden. Även om vi emellan varven svävar ut och pratar om lite annat så har jag lärt mig skitmycket idag (tror jag iaf). För några dagar sen kom jag på en gedigen affärsidé, jag berättade om den för Hanna och Terese, de tyckte det var en UTMÄRKT idé! Men ni kära läsare får inte veta något för idén är så bra att ni säkerligen kommer vilja stjäla den ;) Så nu har vi tre mycket research och innovativt tänkande framför oss, och jag älskar det!!  Idén kommer göra oss världsberömda! mohaha

Tessan och Camilla lunchade med oss, asnice!! Om Tessan är riktigt snäll så kan hon få flytta in med mig i mitt hus i Hampstead i framtiden! När hon äger hela Heathrow,, jajamensan hon jobbar på Arlanda nu för tiden och där får man minsann visitkort både till höger och vänster.

Har precis kommit hem från en liten springtur runt Tisken, 17 minuter tog det att springa tre kilometer, ganska lagom att köra lite långsammare tempo på eftermiddagen efter en heldag i skolan. Nu ska jag ta en snabbdusch och sen bege mig bort mot kålgårn och spela kubb!











Kommentarer
Postat av: Malin

Hmmm jag tror du berättade för mig om den här affärsidén i fredags. Jag tror vi satt och utbytte buissnessplans i soffan ett tag. Jag berättade om mitt fik och du om di grej som jag inte för mitt liv kan komma ihåg! :S



Kom till kåren imorgon! Jag ska jobba och bli mobbad av vakterna! :)

2009-05-14 @ 23:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0