Vill ni se en stjärna?

Se på mig!!!! Jag är så sjukt nöjd just nu. Alla dansgrupper samlades på dalateatern kl 13.30 för att ha genrep, vi var grupp nummer 15 av 20 och fick vänta oerhört länge. Genrepet gick katastrof rent ut sagt, vi vimsade bort oss lite tror jag. Efter genrepet började publiken strömma in, vi stod bakom kulisserna och övade dansmoves och var så där härligt pirriga. Jag älskar känslan av att vara nervös precis innan jag ska upp på scen men sen när man väl står där så släpper det och det enda man tänker på är att go go go go!! Jag älskade att vara dansens front figur och jag glittrade mest av alla. Hehe typiskt mig att överdriva min outfit. Där stod jag och svängde på hela kroppen och log mitt bredaste leende inför en fullsatt dalateater, satan vad bra det gick. Sofia och Gloria satt i publiken och tittade på mig, jag hoppas de tyckte jag var bra ;) Lisa satt också i publiken, hon var där och kollade på sin kusin. Efter föreställningen blev jag stoppade av en kostymklädd stilig karl som sa att det var kul att se den glädjen som jag visade när jag stod på scenen. Det är så kul att höra från nån utomstående att man gjort en bra show. Det är ju därför jag ställer upp på att dansa på scenen, för att roa publiken och visa att jag älskar det. Jag är så nöjd, ni kan inte förstå! Sofia och Gloria tog emot mig med blommor och blader, tusen tack tjejer =)

Tyvärr så har jag bara dåliga mobilbilder att bjuda på, men ni får nöja er med det för nästa gång hoppas jag att ni kommer och ser showen live :P


Paljetter och glitter i mängder. Ska man synas så ska man göra det ordentligt!




Bakom kulisserna


Alexandra, en tjej i min dansgrupp


En nöjd dansare med en mycker fin blombukett


Inte varje dag man blir överöst med 10 röda rosor :) Tack tack tack!

Efter dansen var jag och Gloria på Tzatziki och käkade,, mmm grillspett med klyftpotatis och tzatziki, asgott!! Nu ska jag slappna av lite och le för mig själv. Jag är sååååå braaaaa!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Angelica, du är så het i paljetter! Och kul att det gick så bra! Two thumbs up!

2009-05-03 @ 19:10:25
URL: http://tribute.blogg.se/
Postat av: jossan

haha aa jag med ;D allt bra?

kram

2009-05-03 @ 21:31:09
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi! Kul att det gick bra!! Härligt att möta den positiva kritiken från mannen.. =) Ha de fint! Kram

2009-05-03 @ 22:46:07
URL: http://dendarjenny.blogg.se/
Postat av: lisa

Japp, nice dansande tycker jag, :) haha, det roliga är att min kära kusin finns med på ditt kort där bakom =P haha. Syns, Kram

2009-05-03 @ 23:54:31
Postat av: Stina i London

Hejsan svejsan, nu maste jag sjalvklart svara pa din kommentar!



Jens ar jattegammal, trots sitt babyface sa har han fyllt hela 28 (!!!) ar och i jamforelse med en spring onion som en sjalv sa ar han alltsa rena antikviteten :)



Dock grundade han inte Harcourt Arms som sjalva puben, men han gav den sitt svenska koncept, if that make sense...



I alla fall sa maste jag beromma dig for ditt val ang. span, det kallar jag for kvalitet!!



Stina

2009-05-04 @ 02:17:40
URL: http://www.stinailondon.com
Postat av: Linnéa

Svar: Jo, vi åt en hel del kändes det som. Men egentligen inte så jättemycket för att varit borta 7 timmar :)

2009-05-04 @ 16:13:42
URL: http://linneadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0