Waynes i Falun

Har spenderat hela dagen på det nyöppnade Waynes i Falun och pluggat. Faluns i särklass bästa och trendigaste café. Snyggt designat, fräscht, trevlig personal, bra lokal, bra läge.. ja Waynes i Falun har allt. Ett fräschare sortiment än det de har på Waynes i Falun har jag aldrig sett. Ägaren till Waynes på kupolen i Borlänge borde besöka Faluns och få lite inspiration till att rusta upp stället. Cafét ligger i den nya gallerian Falan och har två våningar och en uteservering i luften på övervåningen. Jag var tyvärr inte upp och tittade, det var ägaren till stället som berättade det. Han sa att på övervåningen är det en mer harmonisk atmosfär och taket är isolerat för att motverka höga ljud. Övervåningen är möblerad med soffor där man kan sitta och fika i evigheter, där ska jag tillägna många regninga dagar. Uteserveringen har plats för 30 gäster med utsikt över Faluån.

Jag rekommenderar er alla att besöka Waynes på Falan galleria i Falun. Av mig får Waynes 5 hela kaffekoppar i betyg. Vad får det av er som redan varit och besökt stället?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0