Wow wow vilket flyt jag har!

Mitt livsflyt är inte att leka med nu för tiden ska jag säga er. Fick nyss reda på en sak som jag inte kan berätta än för jag vet inte riktigt hur det blir med det. Hur jag vill göra osv. Men det är nåt roligt iaf!! Det verkar som det flyter på för de flesta nu för tiden,, många får jobb och många kommer in på skolor utomlands, är 2009 ett turår?
Det kan hända att jag avslöjar på söndag vad det är jag har haft för mig i helgen. Var tvungen att göra en fuling idag som jag heller inte kan berätta om. Det enda jag vet är att jag måste plugga som fan idag om jag ska hinna göra klart hemtentan. Sedan är det bara att hoppas på att jag klarar juridiktentan nästa vecka. Nu har jag så mycket hemligt att det är nog lika bra jag slutar blogga ;) Det är ju så svårt att hålla saker hemliga för er!

Jag har så fruktansvärt många bilder i min dator som bara ligger där och aldrig får komma fram. Så jag tänkte att då kan jag likaväl visa dom för er =) Tada!!


En fest hemma hos Christine i Borlänge för längesen, hösten 07 kanske. Singstar kväll och utgång på det. Så där blont hår har Viktoria inte haft på jättelänge, känner knappt igen henne. Den andra tjejen heter Stina och pluggade en termin med oss på turismprogrammet hösten 07. Härlig tjej det där! Åh nu kommer jag ihåg,, vi gick på kåren den kvällen.


Köksfest på Locus och Sofia var på besök i Borlänge (detta är när jag bodde i Borlänge, för er som missat att jag bott där). Professorn är glad över att få vara med på bild och Tessan knapprar på mobilen. Om jag inte minns helt fel så var det denna kvällen som Carro flippade ut på Sofia och sa att hon var precis som mig,, haha vilket radarpar jag och Sofia var. Hamnade på engelska puben i Borlänge och spelade biljard. Sofia flirtade med Olle och gav honom falska förhoppningar, hon berättade senare på kvällen att hon hade pojkvän.. eller okej, det var nog jag som fick berätta att hon hade pojkvän. Sofia gav mitt nummer till vakten på engelska, han tyckte jag var het, vi messade lite i några veckor men träffades aldrig. Denna kvällen ville Sofia bjuda hela Borlänge på kartoffel från donken. Hamnade på efterfest hemma hos Olle med DB, Bärzén och Johan. Sista gången Sofia fick komma och hälsa på mig i Borlänge,, haha.



Carro och Koffe på fest hemma hos Jessica. Det kan ha varit Tereses födelsedag vi firade som slutade med utgång på S2,, jag var full och glad och spillde cider i Jessicas vita soffa.. förlåt Jessica :S
"Tänd ett ljus och låt det brinna"


Extremt gammal bild!!! Hösten 06 eller möjligtvis vinter 07. Det var när jag bodde på Grand korridoren i Falun. Kolla in vilken hemsk och äcklig heltäckningsmatta som prydde våra rum! Jag och Sofia skulle säkerligen ut på Harrys denna kvällen. Jag bodde ovanpå Harrys på den tiden. Bra tider...

Tänk vad många minnen man kan få av att bara titta på några bilder,, jag måste ha en fantastisk hjärna :P
Nää hemtenta var det nu va?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha usch fick flashbacks av hur det var att slicka på den äckliga heltäckningsmattan hahaha!

2009-05-21 @ 15:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0