Bortglömd

Woops, jag har glömt bort att jag har en blogg :P Sardinien var toppen! Ni har väl sett bilderna på facebook? Igår gjorde jag världens roligaste grej. Jag var och åkte skridskor med mina multiinternationella vänner på julmarknaden här i Heilbronn. haha det var sjukt kul. Jag gled runt som en liten isprinsessa på isen medans de andra låg och krälade. Självklart var jag ju tvungen att styla lite genom att åka på ett ben och göra lite piruetter. Wow sa de, Angelica hur sjutton gör man så där. Äsch säger jag, det kommer liksom naturligt för mig, är man svensk så är man :P

Om 45 minuter ska alla Erasmus samlas för att åka till Nürnbergs julmarknad. Det är två timmar med buss dit. Suck. Har en känsla av att det kommer bli en bra dag :) Ikväll är det arabisk fest här i huset. Det är arabiska "julafton" idag.

Kanske, kanske att jag uppdaterar någon mer gång inom snar framtid :P Åh jag tatuerade mig igår förresten! Hade nästan glömt. Ska slänga upp en bild på den när jag har tid :)

So long!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, det där är så kul! Vi försökte lära ett gäng spanjorer åka skridskor en gång, det gick väl så där :P snacka om bambi på hal is! Skitkul! :D

2009-11-28 @ 08:53:49
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0