Dienstag Morgen

Sitter och mumsar i mig en efterlängtad frukost och avklarar morgonrutinerna på datorn. Tog en 55 minuters morgonpromenad. Det är alltid lika spännande varje gång, jag vet aldrig var jag hamnar. Det var segt att gå upp idag men promenaden fick mig att vakna. Var hos min kära granne Seif från Egypten igår och tittade på film med honom och Shiref som också är från egypten. Haha de är mina egyptiska faraoner. De bor i en pyramid och jag bor i en Igloo. I söndags kidnappade de mig och drog med mig till Alexs bar för ett par glas vin. Egyptiska maffian. Ni vet väl att alla araber är terrorister? Samma sak som att alla svenskar är blonda ju.
Tränade body pump igår, mina muskler har växt till dubbel storlek.
Den här veckan ar jag fullbokad med plugg. Måste bli klar med allt innan jag åker till Sardinien på fredag.


Här hamnade jag idag. Morgonstund har guld i mun!

Här är det fortfarande alldeles för grönt. Ge mig snööö! Mina egyptiska vänner har aldrig sett snö så jag hoppas det kommer lite snö här iaf.


Jag hamnade i ett rapsfält.




Guten Morgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0