I share with you

"Don´t go, I hear myself say, and blush furiously. Don´t go yet. We could just.... I swallow. Talk, or something. I look up and meet his eyes, and something fearful starts to pound within me. Slowly ha walks towards me, until he´s standing just in front of me. I can just smell the scent of his aftershave, and hear the crisp cotton rustle of his shirt as he moves. My whole body´s prickling with anticipation. Oh God, I want to touch him. But I daren´t. I daren´t move anything. We could just talk, or something, he echoes, and slowly lifts his hands until they cup my face. We could just talk. Or something. And then he kisses me. His mouth is on mine, gently parting my lips, and I feel a white-hot dart of excitement. His hands are running down my back and cupping my bottom; fingering under the hem of my skirt. Then ha pulls me tightly towards him, and suddenly I´m finding it hard to breathe. And it´s pretty obvious we´re not going to do much talking at all."

Man skulle nästan kunna tro att jag ägnar torsdagskvällarna åt att skriva erotiska noveller. Men icke då. Det är ett utdrag ur boken "Confessions of a Shopaholic". Har precis läst ut den. Mycket bra bok måste jag säga. När allt verkar som mest hopplöst bara vänder det till bättre än bra. Varför kan inte jag få gå på "affärsmiddag" med Luke Brandon i London och sedan dela hotellrum på Ritz?! Det finns ingen rättvisa i denna världen. När jag flyttar till London ska jag dejta en multimiljonär. Låter det som en bra plan tycker ni? Men vad som händer i sagornas värld händer aldrig mig. Igår hade jag oturen att bli våldshånglad av en tysk. Jag har ett svagt minne av att han inte var vackrast på stället. Han tyckte jag var det vackraste han någonsin sett, bla bla bla. Jag beställde ytterligare några red bull vodka för att skölja ur hans saliv ur min mun. Att han ens vågade tvångshångla någon som är så het som jag?! Förvånansvärt modigt..




Jorå, Ritz duger nog bra åt mig.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, Angelica! Jag skrattar så jag gråter! Vem vill bli tvångshånglad av en ful tysk när man egentligen vill ha en engelsk multimiljonär liksom?

2009-11-13 @ 09:29:04
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0