Ich habe hunger

Sitter i datasalen och väntar pa att killen bredvid har printat ut alla sina papper sa att jag kan använda skrivaren. Det verkar som att han printar ut en hel regnskog. Har suttit i 1.5 timme med Chris och den tyska killen Samir or whatever his name is och arbetat pa varat case till marketing case studies. Jag älskar Samir, världens trevligaste människa. Han tycker att man tyska är bra. Haha vilket skämt. Garanterat att han säger sa för att fa ligga med mig. Ja okej, han kanske lyckas. Övning ger Fertigkeit! Ah jag tror snubben bredvid är klar nu.

Dags att printa ut och sedan ga hem och äta!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Att jag åkte till istanbul var pga en arbetskamrat som redan hade åkt med den organisationen.

Det lät väldigt bra och det var bra pris.. =)

Mysigt också att få vistas lite i ett annat land än sverige.. ;)

2009-11-04 @ 21:38:23
URL: http://dendarjenny.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

haha en hel rehnskog:D inte bra de haha

2009-11-05 @ 11:13:30
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0