Lyons uteliv..

Ja alltså Lyons uteliv vet jag ju inte mycket om.. Blir ni förvånade om jag säger att Sofia virrade bort oss i Lyon inatt? Jag var hungrig, kall och trött i benen. Vi gick och gick men vi hittade inte vägen till operahuset. Inte ens lite Håkan kunde få mig på rätt humör igen. Jag hade kunnat mörda Sofia just då. Inte nog med det, när vi ÄNTLIGEN kom hem skulle hon försöka sätta plåster på mina sår och bjuda mig på stekt ägg,, jag fick en mindre hjärtinfarkt, det var mer salt än ägg.

Nu står hon ute i köket och diskar iklädd en vit herrskjorta storlek XL, jag suger på en klubba och jag har nästan förlåtit henne. Men det behöver hon inte veta om. Hon ska få lida idag för att ha gjort min natt till en mardröm. Vänta ni bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0