Rosa dildo och champagne

Bästa födelsedagen ever! utan tvekan :) Började på morgonen med att den galnaste och strängaste professorn fick alla på föreläsningen att sjunga för mig. Jag var onekligen smickrad. Eftermiddagen spenderade jag till att dekorera tårtor och satan vad bra de blev, jag är mer än nöjd med mig själv :P
Dagens höjdpunkt var när min svenska mobil ringde för första gången på två månader. Trodde knappt mina ögon när Cams namn dök upp på dispalyen. Total lycka!!!! Tänkte fira med att öppna första flaskan med vin, fick inte upp korken, beslöt mig för att gå till Timmy som bor mittemot mig för att be om lite hjälp med att få upp den. Gick ut genom dörren, ringde på Timmys dörr.. och pang så smälldes min dörr igen bakom mig. Jag var utelåst, tårtorna var inlåsta. Det är andra gången detta händer mig. 45 minuter kvar tills mina gäster skulle anlända. Bra Angelica och happy birthday.

Vi försökte allt för att få upp dörren,, tyvärr var vi inga bra inbrottstjuvar. Mina tårtor!!!! vad ska jag nu bjuda mina gäster på? Vi ringde vaktmästaren, han vägrade att svara i telefonen. Gästerna började droppa in. Där står jag med en flaska vin i handen iklädd Vlads alldeles för stora tofflor. Efter hundrade försöket att nå vaktmästaren svarade han.. kosta vad det kosta vill sa jag. 20 minuter senare öppnade han min dörr för 20 euro. Grattis Angelica.

Vi drack, skålade och festade i köket hela natten. Alla sjöng för mig flera gånger om, det var toppen! Massa presenter, kort och champange fick jag. Japp så nu står en rosa dildo på mitt skrivbord och agerar prydnad. Underbara vänner jag har, eller hur? Framåt småtimmarna öppnades champangen med buller och brak. Jag sprutade ner hela Oscar,, haha woops.

Sedan kära vänner får jag be om att censurera resterande delar av natten.


Är jag inte kreativ så säg? Undre lagret är mosad banan och kiwi, andra lagret jordgubbsylt blandat med grädde. Och dekorationen ser ni ju vad det är :)




Vill ni veta de hemliga ingredientserna? Undre lagret är smält after eight, andra lagret är grädde blandat med nutella och på toppen samma sak. Texten är skriven med vit choklad. Yummie!


Födelsedagsbarnet i egen hög person!


Oscar visade lite svensk partyanda och dansade på bordet framåt småtimmarna! Jag fick svenskt lösgodis av Oscar i present :)


Det blev en hel del alkohol och på morgonen vaknade jag upp med det här vid min sida. Vill jag ha en reminder eller inte? Det är nog bäst att inte veta..

(skrev detta inlägget igår men glömde publicera)

Kommentarer
Postat av: Hanna

ooh, tårtorna såg superdsmarriga ut!! låter som du hade en grymt bra födelsedag i alla fall :)

2009-11-01 @ 12:26:53
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Sara

Fan va gott med tårta!

2009-11-01 @ 14:01:51
URL: http://saras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0