Alltid redo!

Efter en liten mysig tupplur med Taw så är jag redo för ytterligare en händelsefull kväll i Heilbronn. Vinet är på kylning och humöret på topp, kan knappast bli bättre :) En liter vin för 16 kronor är ett bra pris, eller hur? varför kan inte alkoholen i Sverige vara så billigt? Det hade underlättat min studentkassa. För att inte tala om hur praktiskt det är att kunna köpa vin på Lidl. Fuck systembolaget.
Nu ska jag bara hitta något att ha på mig och kanske pudra näsan lite.

Having a good time!


Kommentarer
Postat av: Soffan

Du strålar! sen när blev jag utbytt som din bästaste bästa vän? Ge mig den tyska popparen!!!=)

2009-10-18 @ 00:52:34
Postat av: Hanna

håller med, fuck systembolaget! här kan man visserligen inte köpa vin i vanliga butiker, men starköl och cider finns i alla fall, mycket praktiskt! ett stort plus är förstås att vi har finska systemet (alko) en våning ner och 20 meter bort! lite annat än i borlänge!

2009-10-18 @ 01:34:41
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Sara

Aa men verkligen!

2009-10-18 @ 11:51:03
URL: http://saras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0