Be prepared

En timmas powernap blev det, och under den timman drömde jag flera konstiga drömmar, som till exempel att jag hånglade upp Taw mot en lyktstolpe. Inget som inte hänt tidigare, men ändå :P Alkoholen är inhandlad. Idag avancerade jag och köpte ett dyrare vin, 1,99 euro. 20 kronor, ojoj. Ikväll är tydligen en av terminens höjdpunkter, det kommer bli galet! Nu ska jag dunka lite musik, plocka undan lite på mitt rum och ta en dusch!

Tschüss!


Jag ser ut som en fransyska i min outfit, erkänn??!! På tal om franska.. ni vet min drömman, den tysk/syrianska killen Rakan? Jag har pumpat Yoseff på lite information. Jag trodde att han var utbytesstudent från Syrien, så är inte fallet, han är tysk och har bott i Tyskland hela sitt liv. Jag smälter när han pratar tyska, haha. Men vet ni vad?! Han pratar flytande franska! sexiiiigt! På riktigt, jag tror jag älskar honom. Ikväll har jag ett mycket viktigt uppdrag..


Älska mössor!

Kommentarer
Postat av: A.C

hehe..^^ tack:)



allt väl?:D

2009-10-21 @ 18:03:49
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0