Deutsch danke!

Ab Heute muss ich nur deutsch sprechen, aber mein deutsche grammar ist scheiße. Verstehen Sie? Es ist kalt in Deutschland! Ich hoffe wir haben shnee im Winter. Ich liebe Schnee :) Diese Morgen war die Lehrerin in der Meetings and Negotiations krank so eigentlich konnte ich noch 2 stunden schlafen :( Ich habe ein problema, en große problema. Ich muss für meinen kurzen in Schweden abmelden... bla bla bla.. Nog med tyska i detta inlägget! Jag maste söka varens kurser, men jag har ett litet problem som jag maste lösa.. terminen i tyskland varar fram till slutet av februari och terminen i sverige börjar i januari. Das ist scheiße! Helst av allt hade jag faktiskt velat stanna här en termin till MEN att skriva min uppsats och ta examen nästa sommar later som en bättre solution for my life..

Vad ska jag göra??!!! Give me some advice!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Tjo, jag har också valt mina kurser nu. De blir examensarbetet, o sen en kulturgeografikurs o sen en kurs som ej ligger ute på du.se. Jag ska va kvar nästa höst o läs kina kursen tror jag. blir mindre press på o fixa sommarjobb då. utomlands kan man göra när man är klar sen... Nästa period nu ska jag läsa MF ur en internationellt perspektiv, HR management och tourism management. Vad har du valt?

2009-10-20 @ 22:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0