Ingen vanlig student?

Jag är ingen vanlig student, jag är en ganska tråkig student till råga på allt. Jag gillar inte att festa varje dag till klockan fem på morgonen, det är inte jag. Är det att vara tråkig? Det blev ett glas vin på Club Sofa ikväll, ett glas och inte en droppe mer, bra Angelica! Jag, Jana, Theodora och Chris lämnade stället för att försöka hitta något att äta,, dock utan resultat. Däremot fick jag agera dogwalker :) Två ynglingar i 18årsåldern försökte hjälpa oss att hitta nånstans att äta, jag fick hålla i kopplet till deras hund, jag var lycklig.
Vi gick tillbaka till Club Sofa, det visade sig att polisen slängt ut alla från klubben och de stod och tjimmade och tjoade på gatan,, och näää det roar inte inte. Tydligen skulle folket ha efterfest, jag kastade in handuken och gick hem.

En gång i veckan kan det vara kul att festa till det rejält men fan inte mer alltså,, jag har inte tid med att ägna dagar åt bakfylla. Festa kan jag göra nästa sommar när jag tagit examen. Eller okej, inte ens då vill jag festa. Jag vill gå på fina affärsmiddagar och mingla med en sofistikerad cosmopolitan i högra handen.. eller varför inte ett glas mineralvatten på en viktig konferens på en fancy restaurang?
Jag vill bli något, och jag vet att jag kommer lyckas..


Klockan 02.30 en onsdagkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0