La Veranda

Jag kastade en pizza på en rysk kille, jag kuckilurade med en spansk kille i källaren, jag fyllebokade en resa till Sardinien.. Låter det som en lyckad fredagskväll? Givetvis! Han förtjänade pizzan, jag behövde spanjoren och jag behöver en resa, simple as that. Åh vänta, jag gjorde en officiell kärleksförklaring också till den syrianska killen vars namn jag alltid glömmer bort. Jag vill ha honom som min framtida man men först måste jag övertyga honom om att i Sverige har ingen sex före äktenskapet.. helvete jag skrev för fem rader sen att jag kuckilurade med en spansk, typiskt mig att virra bort mig redan från första början. Jag hade väldigt seriösa samtal med min framtida man, men satan vad komplicerad han är. Han säger att han tycker om mig men han kan inte lita på mig, han tror att jag bara vill ha sex med honom,, nej nej nej säger jag, så är inte fallet *vissel* Ikväll börjar mitt nästa uppdrag, jag ska få honom att älska mig tills döden skiljer oss åt.

Pizzahistorien är ganska rolig faktiskt men ni skulle nog varit där för att förstå humorn. Vi beställde pizza som alla på förffesten skulle dela på,, en oinbjuden ryss vägrade att betala för pizzan. Vi hade redan bråkat med varandra i en halvtimma, jag berättade gång på gång hur mycket jag ogillade honom. Att han inte betalade för maten fick min bägare att rinna över. Jag tog en pizzaslice och kastade i ansiktet på honom. Så lätt blev vi av med den ohyran :) Han smällde högt i dörren när han drog. Kan ni föreställa er mig göra något sådant? No way!

Efter världens bästa förfest med undantag från att Chris kaskadkräktes i cirka en timma gick vi vidare till baren Verande där vi träffade resterande delar av Erasmus. Det dracks och skojades. Sedan minns jag inte riktigt mer än att vi tog en taxi hem och jag hamnade i källaren med Eduardo.
Nöjd och belåten vinglade jag in på mitt rum där det första jag gjorde var att boka en resa till Sardinien 20-23 november. Hahahahaahaha jag älskar spontanitet! Jag ska åka dit med Eduardo och Alfredo,, kan det bli mer lyckat eller?


I väntan på bussen till förfesten hos Laura.


Eduardo och Alfredo!


Taw,Eduardo och Alfredo. I love them!


Gangbang!


Min bästaste bästa vän och jag.


Sven som bor i samma lägenhet som Laura. En tysk poppare :P


Chris mådde väldigt dåligt! 200 drinklekar senare...


Alfredo torkar upp spyor.. lovely!


Oh no, jag har svaga minnen av att jag hånglade Timmy från Irland,, gulp.


På Veranda bar!


Min framtida man och två spanska tjejer. Jag absolut älskar honom.

Nu goda vänner ska jag klunka i mig en liter vatten eller två! Missa inte alla bilder på facebook från gårdagen :)

Kommentarer
Postat av: fiiisa - It's all about me

Du känner precis som min kompis (ida) hon har med väldigt svårt för att bli kär eller är hon det och det är samma med dig, lev lite med livet, släpp ut känslorna, du vet aldrig om det faktiskt finns någon där ute som gillar dig! tappa aldrig lusten det kommer jag lovar! du har inget att förlora! (:

2009-10-17 @ 12:18:36
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0