Lördagsmys

Jag hade världens bästa lördag igår,, eller ja så bra som det går med mitt egna sällskap :) Jag älskar ju mitt egna sällskap över allt annat. Shoppingrundan resulterade i ett par jeggings, en svart kavaj från Vero moda och en blus från H&M. Jag blev bara 100 euro fattigare. Efter shoppingrundan sprang jag 6 km på löpbandet,, en liten lagom runda på en lördag. Kvällen spenderades framför datorn med glass och mörk choklad, läckert!

Och nu har jag proppat i mig en rejäl frukost bestående av gröt med äppel, banan, clementin, valnötter och honung. Yummy! Jag ska strax gå till gymmt för att träna BodyFit och BBP. Båda passen innebär styrketräning. BBP fokuserar på mage, ben och rumpa och detta bodyfit passet (olika för olika dagar) fokuserar på rygg och armar. Jag ska köra stenhårt idag!! Bra plan, eller hur?

Jag höll på att bli knäpp i huvudet igår kväll när jag skulle korrigera engelskan i vårat grupparbete till International Management. Alla hade mailat sin del till mig så att jag kunde rätta deras engelska. Jag kopierade in alla delar i ett dokument. Jag blev tokig. Mitt Word ställdes om till Arabiska, vänsterställt blev högerställt. Den egyptiska killen har ju givetvis en arabisk version, suck. Datorn vägrade ställa om sig till engelska. I fortsättningen får han faktiskt ta och spara i engelsk version så att inte min datar ballar ur :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-26 @ 10:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0