Måndag 19 oktober

Jag känner mig så fantastiskt organiserad och motiverad idag. Jag älskar faktiskt måndagar, varje måndag är en kickstart. Dagen började med dubbelföreläsning i International Management. Vi har pratat affärsideér och politik, I love it. Just nu håller jag på att renskriva alla mina föreläsningsanteckningar från mina 7 olika kurser, det behövs för det är lite oorganiserat just nu. Alles in sein ordnung! Fram till klockan 17.00 ska jag plugga sen ska jag iväg till gymmet, springa en vända på löpbandet och gå på Hot Iron (bodypump). Bra sätt att varva ner dagen på :)
Solen skiner och det börjar bli kallt här. Jag har tänt ljus på mitt rum så nu är jag hög på vaniljdoften. Som pricken över i dricker jag chaité, jag älskar chai!


Plugg-Angie är i farten :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jävligt duktigt! =) Skulle nog själv inte orka renskriva. Du är i full fart du! =) hahah. Härligt! =)

2009-10-19 @ 18:07:04
URL: http://dendarjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0