Nu får det vara nog!

Japp nu får det vara nog med plugg för idag. Jag har pluggat effektivt i ca 4 timmar, inte illa alls faktiskt. Om 20 minuter ska jag gå till gymmet. Tänkte springa på löpbandet och sedan avsluta med ett Body Fit pass. Det låter som en bra idé. Vet ni vad jag saknar? En soffa, en tv och en skål med svenskt lösgodis. Fredagsmys! Här har jag varken soffa, TV eller lösgodis. Typiskt. Om exakt en vecka fyller jag år, usch hemska tanke. Jag tänker definitivt inte erkänna hur gammal jag blir. Mitt liv rinner iväg! Ja okej, nu kanske jag överdrev lite. Men om ni bara visste hur mycket det är jag vill hinna med innan jag blir för gammal så skulle ni också ha en mindre ålderskris. Thank God för att jag inte planerat att skaffa man och barn!

Nu ska min sexiga kropp svettas!


haha åh jag hittade en bild som är tagen för exakt ett år sedan! Ser ni mina gigantiska muskler?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0