Ny dag

Jag är redo för en ny dag med nya kursintroduktioner. Solen skiner och det är alldeles för varmt för årstiden. Hur ofta kan man gå runt i linne i Oktober? Inatt var det så varmt att både det ena och det andra åkte av.


Svart, svart, svart


Angelica- Den osminkade sanningen. Efter att inte ödslat allt för mycket tid på mitt utseende idag kom jag på att idag är dagen för fotografering till våra student identidy cards. well, well.

Nu ska jag gå och möta Chris för att gå på föreläsning!

Kommentarer
Postat av: clarajulia

Jag som tycker att det är kallt!

Men solen är ju framme i alla fall, jag får nöja mig med det :)

2009-10-08 @ 18:54:04
URL: http://clarajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0