Tänker tillbaka

Jag har sminkat mig jättefint så jag tänker inte sitta här med mitt billiga vin och börja gråta. Men fan vad jag saknar mina vänner i falun/borlänge (japp, nu gråter jag). Jag saknar mina och Sofias förfester på Sture, jag saknar tillochmed utgångarna på Harrys, för att inte tala om efterfesterna. När man är ifrån sina vänner, varför uppskattar man dom mer då? Man borde uppskatta vännerna mer när man är med dom. Jag saknar att grunda innan förfesten tillsammans med Camilla.. Jag saknar att sitta på balkongen före förfesten med ett glas vin, en rök och en Ia på andra sidan telefonen. Det är såna enkla saker som jag saknar. Jag saknar Torsten och Spång,, jag saknar alla, alla, alla.. ja Emil, jag saknar dig med :(

Nu ska jag ta mig samman, bättra på mascaran och fylla på vinet.









NI SKA VETA ATT JAG SAKNAR ER!!!! (även om jag har det sjukt kul i Tyskland)


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; haha, ja klart det gör ;D

2009-10-21 @ 19:11:31
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Simone

Sv: Oh, gröna ögon är ju så snyggt med lila :D

2009-10-21 @ 19:12:50
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: soffan

saknar dig med, det vet du=)

2009-10-21 @ 19:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0