En bitter Angelica

Kära vänner, jag erkänner jag är på dåligt humör. Jag önskar att jag var tre år igen och kunde lägga mig på golvet och skrika. Vi har haft tyska i 3,5 timmar och jag var hungrig hela lektionen och till råga på allt är den nivån vi är på alldeles för svår för mig men jag kan inte byta till den lättare gruppen för den är för lätt. De lär sig att säga hej och räkna till 10 och det lärde jag mig när jag gick i sexan. Jag måste typ plugga dubbelt så mycket som alla andra i min grupp  och det känns lite bittert. Gah varför kan de inte ha en mellangrupp?

Jag har ätit gröt nu (samtidigt som jag bloggar) så jag är på bättre humör nu och tänkte ta tag i tyskaläxan vi fick innan det är dags att gå till vinfesten. En kopp te på detta och lite Markus Krunegård så är jag fit 4 fight igen.

Kommentarer
Postat av: Torsten

Angie?! Du och jag ska till Florida! Dom har öppnat en Harry Potter-park där.

2009-09-16 @ 17:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0