Förvirrad

Jag är en förvirrad liten själ just nu. Ibland vet man varken ut eller in. Något som jag inte vill ska hända håller på att hända, det är komplicerat. Det är frustrerande när man inte kan sätta ord på något. Den som lever får se som det gamla ordspråket heter.
Kvällen har spenderats hemma hos Laura, filmkväll tillsammans med Christos, Steffi, Totto, Eudardo och två ryska killar. Det var trevligt och vi åt massa godis och drack rosé. Vi har så sjukt kul ihop! Vi är tre lyckliga tjejer som hittat dessa sjukt sköna killar. Jag vill adoptera dom allihopa. Den ryska och den spanska killen kan ingen engelska, det kan bli ganska roliga konversationer ibland. Iiiiiiiii de är så söta =)

Dags att hoppa i säng nu, veckan som kommer blir tuff med heldagars tyskaplugg i skolan. Åååå imorgon ska jag och Marjo till gymet! Fitness First it is! Hon är från Finland så vi kan prata svenska med varandra,, härligt!

Gonatt :)

Ps. anledningen till att inläggen är så tråkiga är för att jag har så roligt här att det inte går sätta ord för det Ds. Det här livet skulle jag kunna leva mycket längre än bara 6 månader.


Vi var på utflykt i Schwäbish Hall igår


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Mysig blogg! Allt bra med dig idag?

2009-09-22 @ 11:53:06
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Torsten

what are you so confused 'bout dear? Give us a clue darling?

2009-09-22 @ 18:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0